Velkommen til førskoledager på Lutvann skole onsdag 29. mai og torsdag 30. mai

diagram

Velkommen til førskoledager på Lutvann skole

Onsdag 29. mai kl 09:00-12:00

Torsdag 30. mai kl 09:00-12:00

Deres barn skal begynne på Lutvann skole høsten 2024, og vi gleder oss til å bli kjent med dere! Vi inviterer alle skolestartere til førskoledager her på den fine skolen vår, onsdag 29. og torsdag 30. mai.

Onsdag 29. mai

09:00: Dere møter i øvre skolegård på Lutvann skole. Der vil barna bli delt inn i to grupper.

10:00: Foreldremøte på personalrommet. Vi forteller om skolestarten, og om skolen vår. Vi serverer te og kaffe, og det blir tid til spørsmål fra dere foresatte. Etter foreldremøtet er det tid til å bli litt kjent med andre foresatte og noen av oss som jobber på skolen.

12:00: Førskoledagen er over, foresatte henter barna i øvre skolegård.

Torsdag 30. mai

09:00: Dere møter i øvre skolegård. Barna blir med sin gruppe.

12:00: Førskoledagen er over. Barnehagen henter barna i nedre skolegård ved Eventyrskogen og følger de til barnehagen. De som ikke går i barnehage, blir hentet av foresatte.

Barna må ha med seg matpakke og drikkeflaske begge dager. Det vil være aktiviteter både ute og inne begge dager, så ha med klær etter vær.

Dersom det er behov for tolk under foreldremøtet, ta kontakt med sosiallærer Tonje innen 21. mai.
Tlf 22820860

Vi gleder oss til å møte dere!

Hilsen alle oss på Lutvann skole.